Resum reunió amb el Departament.

Reunió amb el Departament. 22 de setembre de 2015
Assistents:
Departament d’Ensenyament: Montserrat Llobet i Mercè Julià.
Escola: Javier Soria.
AMPA: Rubén Casellas, Míriam Molina, Laura Romera.

Es fa referència a la darrera reunió del dia 6 de juny, recordant-nos que s’estava pendent de conèixer les conclusions de l’informe de viabilitat encarregat a l’empresa Suma. Un cop conegut el resultat de l’informe se’ns informa que:

  • L’estructura de l’edifici està en bon estat i per tant es pot aprofitar. Per aquest motiu es proposa no enderrocar-lo i realitzar una rehabilitació. Aquesta reforma es faria per fases però el projecte encara no està redactat.
  • Es començarà canviant les cobertes d’uralita i els baixants del gimnàs i després de l’edifici principal. Això està pensat fer-ho a l’estiu o abans, si tècnicament es pot, doncs la retirada de la uralita, s’ha de fer sense alumnes ni personal a l’escola.
  • L’informe que es va encarregar de mesura de partícules de fibrociment a l’aire és correcte, diuen que ha donat 0,0. Hem demanat una copia i ens diuen que ens la faran arribar.

Per part de l’AMPA:

  • Informem que encara no disposem de la clau de la porta exterior que ens han col·locat a la sala que ens ha cedit l’escola. Es posaran en contacte amb l’empresa i mitjançant l’arquitecta del Departament ens la faran arribar aquests dies.
  • Demanem la instal·lació d’un vídeo porter a la nova sala doncs des d’aquesta no tenim visibilitat de la porta principal de l’escola. Es comprometen a fer-ho durant aquests dies.

La propera reunió serà abans del Nadal i esperen poder-nos donar mes informació del projecte de la reforma.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *