Resum festa fi de curs 2011-12

És divendres pel matí i un grup de pares i mares, encapçalats pel Lluis han quedat per preparar la festa de fi de curs. Després d’esmorzar per agafar forces comencen els preparatius. Cal decorar el pati i l’escenari, muntar l’equip de música a la caseta i revisar tot el material necessari perquè a la tarda tot estigui a punt. Tot es fa més ràpid i a gust quan trobes un bon grapat de gent que vol ajudar!

Cap a les 16:00 comença la festa amb el canó d’escuma i els nens i nenes queden ben remullats. Un cop acabat i ben secs ja estan a punt per pujar a les atraccions i als inflables. N’hi ha per a totes les edats. Paral·lelament a les atraccions es munten els tallers que les famílies han organitzat: maquillatge, xapes, feltre, globus i bombolles de sabó. L’associació Escac i Mat també munta els seus taulells d’escacs.

Mentre, un grup de pares i mares es dediquen a netejar el pati d’escuma i deixar-lo llest per a la propera actuació.

Cap a les 18:30 té lloc l’exhibició dels nens i nenes que fan l’activitat extraescolar de gimnàstica artística. Quins grans atletes!. Finalitzada l’actuació,se’ls entrega un diploma i l’AMPA entrega un obsequi a la Sheila, la seva professora.

Un monitor de Tedi també fa entrega dels diplomes als nens i nenes d’iniciació esportiva.

La Colla Jove dels Castellers de l’Hospitalet realitza durant tota la tarda un taller i anima la festa amb les seves gralles.

Cap a les 20:00 s’obre el bar i comença el ritual de cada any, amb la gent fent cua amb ganes de menjar-se els magnífics entrepans que preparen els nostres cuiners/es.

I a les 21:00 arriba un altra de les sorpreses de la nit. Aquest any tenim un DJ molt especial i conegut (o desconegut) per tots nosaltres. El Jose (DJose) pare de la Judith i la Tània s’ha ofert per punxar els èxits de l’estiu i animar la festa (possa’m el mossa, sisplau ;-)). I creieu-me que ho va aconseguir!!. Els nens i nenes s’ho van passar d’allò més bé i també els pares i mares que no van parar de ballar fins les 12 de la nit. La última cançó va reunir als més marxosos i va servir també per que algunes famílies que l’any vinent ja no hi seran a l’escola s’acomiadessin amb un gran final de festa.Us trobarem a faltar!!

Us deixem amb les fotos i el vídeo de l’exhibició de gimnàstica (per un problema tècnic ens falta l’actuació de les més petites, de les que només tenim un petit fragment. Si algú el té tot sencer que ens ho comuniqui).

Com sempre esperem els vostres comentaris,opinions, felicitacions!, … i ja sabeu que al Facebook podeu penjar també les vostres fotos si voleu.


Agraïments:
A la comissió de festes i molt especialment a totes les famílies que d’una manera o altre heu col·laborat en la preparació i organització de la festa ja sigui els dies abans com el mateix divendres. No posem noms per no deixar-nos a ningú, doncs aquest any han estat molts pares i mares els que ens heu ajudat. Aquest fet ens anima a seguir organitzant aquesta festa i a repetir-la l’any vinent, intentant que sigui encara més espectacular i participativa.
Al CGA i a la Sheila per la preparació de l’exhibició de gimnàstica artística, així com als alumnes que han participat i a les seves famílies.
A l’associació Escac i Mat.
A la Colla Jove dels Castellers de l’Hospitalet.
A la Comissió de Festes Granvia Sud.
Als mestres, les mestres i al personal de l’escola que van venir a la festa. Cada cop són més els que es queden a passar una estona amb nosaltres, cosa que agraïm i els nostres fills i filles també.
A l’escola i a l’Ajuntament de l’Hospitalet.
Al veí que cada any es queixa i truca a la Guàrdia Urbana, doncs això ens anima a demanar el permís l’any vinent per acabar la festa encara més tard. 

3 comentarios en «Resum festa fi de curs 2011-12»

  1. el tronco dice:

    ¿Qué hay de mi propuesta de hacer una fiestuqui de estas al final de cada trimestre? será tratada en Asamblea? 🙂
    Saludos y felicidades.

    javier

    Responder
  2. AMPA dice:

    Como esta es un poco difícil por el tema económico. Las atracciones valen un pastón y sólo gracias al esfuerzo de la gente que habéís colaborado se puede recuperar parte de la inversión. Para el curso que viene hay que buscar otras fuentes de financiación y sobretodo patrocinadores. Encantado que lo propongas en la Asamblea y que algún grupo de padres/madres se encarguen de organizar y gestionar estos eventos pues la comisión de fiestas os lo agradecerá. Sigue con tus propuestas Javier, toda opinión es bienvenida.

    Responder

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *