Aquest curs hem intentar que les activitats que realitzem s’adeqüin a l’estat actual, seguint els protocols d’actuació davant el Covid-19. Així com les empreses que les gestionen s’han compromès a fer-ho.
L’inici de les activitats està previst per la setmana del 5 d’octubre.
Com cada any, hem de complir amb un mínim d’alumnes per activitat. Per tant, a finals de la propera setmana us informarem de les activitats que finalment es realitzaran.
Pel proper curs proposem:
Gimnàstica – Danses Modernes – Futbol – Bàsquet – Robòtica – Anglès – Natació – Escola Presportiva.
Adjuntem un calendari amb els dies i els cursos als que van adreçats i les fitxes de les diferents activitats.
Com cada any, s’ha d’emplenar la fitxa de l’activitat en concret i la fitxa d’inscripció on s’han de pagar 5€ en concepte d’assegurança (un únic pagament) i 5€ en concepte de coordinació (per cada activitat).
Les inscripcions a les Activitats Extraescolars es faran de la següent manera:
Dies: 29 de setembre (dimarts), 30 de setembre (dimecres), 1 d’octubre (dijous) y 2 d’octubre (divendres).
Lloc: AMPA
Horari: de 16:30h. a 17:30h.
Recordeu que per apuntar-se, s’ha de ser Soci de l’AMPA i no tenir rebuts pendents. Tanmateix les places són limitades.
Durant aquests dies també podeu passar a recollir el carnet de Soci, que a part de ser la vostra acreditació, el podeu utilitzar per aconseguir un descompte a diferents botigues del barri.
Buenos días para extraescolar es puede inscribir otra persona??