POSA’T LA GORRA 2020

Famílies,Durant els darrers anys des de l’AMPA hem dut a terme una de les campanyes que més il·lusió ens fa: “POSA’T LA GORRA” Es tracta d’una campanya que l’associació de nens amb càncer AFANOC, porta a terme anualment.

Podeu consultar aquesta i altres campanyes a la seva pàgina web: www.afanoc.org

Amb aquesta campanya volen donar a conèixer la realitat del càncer infantil i aconseguir els fons necessaris per poder continuar tirar endavant tots els projectes i serveis a les famílies.

Tot i la situació que estem vivint, hem decidit portar-la a terme, encara que d’una manera diferent als altres anys.Totes les famílies que vulgueu la gorra, haureu de comunicar-ho al correu de l’AMPA, especificant quantitat de gorres, talla normal o petita i adjuntant el justificant de pagament.

També podeu fer-ho els dijous a l’oficina de l’AMPA. Acceptarem comandes fins el 25 de Novembre i entregarem les gorres a cada classe el 27 de Novembre.

  • Preu NO SOCIS: 8€ (preu normal de venda).
  • Preu SOCIS: 7€ (preu patrocinat per l’AMPA)

Un any més, us animem a participar a la campanya.

Gràcies per fer-ho possible!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *