El dissabte 7 de març vam assistir a la Jornada de les AMPA, organitzada per FAPAC i l’Ajuntament de l’Hospitalet.
Va ser una jornada molt constructiva i en primer lloc vam poder escoltar 3 experiències molt interessants:
Va ser una jornada molt constructiva i en primer lloc vam poder escoltar 3 experiències molt interessants:
- Bloc i altres xarxes. Com arribar les famílies?. A càrrec de l’AMPA del Institut Bellvitge
- Com treballar les emocions en família des de l’AMPA. A càrrec de l’AMPA del Prat de la Manta
- Com hem organitzat les activitats dels 10è aniversari de l’escola. A càrrec de l’AMPA de l’Escola Bressol La casa dels Arbres.
Després de l’esmorzar ens esperaven 2 tallers pràctics «El pas a secundària» i «Claus per generar participació dels pares i mares» a càrrec de l’AFA Paco Candel.
Finalment es van posar en comú les idees dels dos tallers i les vam resumir en 10 frases.
Sens dubte una molt bona iniciativa que esperem es torni a repetir l’any vinent, doncs suposa una manera de compartir experiències i agafar idees per a la nostra AMPA.
Molt interessant "pas a secundària" i el treball de les emocions a casa (mare P3)