Festa fi de curs

Un any mes arriba la tan esperada festa de fi de curs. Seguim repetint la mateixa fórmula que ens ha donat tants bon resultats els darrers anys. Comencem amb la festa de l’escuma i un cop ben secs seguim amb les atraccions i els inflables.

Al mateix temps un grup de pares i mares organitzen els tallers de pintura i henna. L’associació Escac i Mat munta els seus taulells i organitza les partides d’escacs. A l’interior del gimnàs les nenes de Gimnàstica Artística ofereixen una exhibició espectacular que deixa bocabadats a tots els assistents. La colle Jove dels castellers de l’Hospitalet també s’apunta a la festa i organitza un taller de castells. Durant tota la tarda, la barra del bar no para i  els creps causen sensació aquest any.

La planxa treu fum i Chicote ha d’intervenir per tirar el bar endavant.

Malauradament la pluja ens fa recollir més aviat del que voldríem i ens quedem en ganes de festa. L’any vinent més.

Agraïments:
A la comissió de festes i especialment a tots els pares i mares que han col·laborat en l’organització de la festa, ja sigui pel matí o per la tarda, a la barra, als tallers, anant a comprar, etc.
A la Sheila i la Marina per la preparació de l’exhibició de gimnàstica.
A l’associació Escac i Mat.
A la Colla Jove dels Castellers de l’Hospitalet.
A la Comissió de Festes Granvia Sud.
A la botiga Activa (Carretera Santa Eulàlia, 46) que ens va cedir la tablet pel sorteig.
Als mestres, les mestres i al personal de l’escola que van venir a la festa.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *