La comissió és una formula que ens permet organitzar i gestionar eficaçment el funcionament de la junta i els serveis, projectes i activitats que ofereix l’AMPA.
Les comissions poden estar constituïdes per associats i les seves funcions són:
– Elaborar projectes de la pròpia junta directiva o per iniciativa de la pròpia comissió (en aquest cas, haurà de contar amb l’aprovació de la junta directiva).
– Portar a terme els projectes aprovats i fer una posterior avaluació.
Hem de tenir en compte que:
– La comissió recull informació, fa propostes, dissenya projectes i els porta a la pràctica.
– La comissió s’organitza independentment de les reunions de junta i està composta com a mínim per dues persones.
– Es poden crear tantes comissions com es considerin necessàries.
– Cada comissió ha d’estar coordinada per un vocal responsable que assumeix la seva representació i dinamització (convocar les reunions, animar la participació, proposar estratègies de treball, suggerir tasques i accions, etc.)
Algunes comissions:
Consell Escolar
Delegats de Curs
Escola de Pares
Informació i Publicacions
Activitats Extraescolars
Esports
Relacions amb entitats del barri
Comissió de festes
Comissió econòmica
Necessitem socis actius !!!!.
¡¡¡ Els nostres fills ho agrairan !!!