Castanyada 2013

Un any més, l’escola ens va demanar col·laboració per cel·lebrar la castanyada, i un any més, els pares i mares van respondre com mai a la crida de la comissió de festes. Des de les dues de la tarda, es van posar a torrar castanyes, mentre esperaven l’arribada de les castanyeres, que baixaven expressament de la muntanya per repartir les castanyes entre tots els nens i nenes de l’escola. Aquest any s’havien de torrar castanyes per a tota l’escola, 25 Kg de castanyes!! Un cop acabades de repartir encara van tenir forces per fer ballar a tots els mestres, l’Araceli, les dones de la neteja i a la cuinera. Quina marxa!!

Agraïments:
A la renovada i ampliada comissió de festes que s’ha encarregat d’organitzar i coordinar al nombrós grup de pares i mares que es van oferir per torrar i repartir les castanyes. Enhorabona a tots i a totes. 
A les tres castanyeres que tot i la seva edat no es volen perdre aquesta gran festa. 
A l’Agostino, pare de la Valery, de P4, que va regalar les castanyes a l’escola.

3 comentarios en «Castanyada 2013»

  1. Anònim dice:

    Molt content per la participacio dels pares/mares;)
    Grazie per il vostro aiuto, Agostino!!!

    Responder
  2. pepe dice:

    Fantastic formar part d'aquesta gran familia i un plaer poder participar! Mil gràcies a tots i totes! Miriam

    Responder
  3. Anònim dice:

    Fantàstic formar part d'aquesta gran familia i poder participar-hi. Gràcies a tots i totes per l'esforç de contribuir a una educació plública i de qualitat! Miriam

    Responder

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *