ACOLLIDA

acollida / acogida 2022-2023

Per tal de facilitar la conciliació de la vida laboral amb els horaris escolars, l’AFA posa a la vostra disposició, mitjançant l’empresa Diverjoc, un servei d’acollida matinal (SAM) previ a l’inici de les classes, des de les 8:00 hores fins a les 9:00 hores, i un servei a la finalització de les classes (SAT), des de les 16:30 hores fins a les 17:30 hores, tots els dies lectius .

Con fin de facilitar la conciliación de la vida laboral con los horarios escolares, el Afa pone a vuestra disposición, mediante la empresa Diverjoc, un servicio de acogida por las mañanas, antes del inicio de clases, desde las 8:00 horas hasta las 9:00 horas, i un servicio al finalizar las clases, desde las 16:30 hasta las 17 :30 horas, todos los dias lectivos.

Preus per aquest curs:

• El servei d’acollida matinal (SAM) s’ofereix 5 dies a la setmana d’1h o bé 30 minuts.
• El servei d’acollida de Tarda (SAT) s’ofereix en la modalitat de 5 dies, 4 dies o 3 dies en franja d’1 hora.
• En el cas de voler servei esporàdic d’acollida d’un dia el preu serà: 4€ per una hora i 3€ per mitja hora (30 minuts
només per la franja de matins).que s’haurà de compra a Travès de l’aplicatiu abans d’iniciar l’activitat o el dia
abans.
• El quadre d’activitats pot patir variacions en funció de les inscripcions finals, de ser així es notificarà
a les famílies. El servei s’iniciarà el proper dilluns dia 5 de setembre.
• No s’acceptaran pagaments en efectiu.
• Tarifes:
Acollida matinal 1h fixes 5 dies: 40€/mes
Acollida matinal 30 minuts fixes 5 dies: 24,25€/mes
Acollida tarda 1h fixes 5 dies: 43€/mes
Acollida tarda 1h fixes 4 dies: 38€/mes
Acollida tarda 1h fixes 3 dies: 31€/mes

Como inscribirse? Com inscriu-re’s?

Els NO socis de l’AMPA, NO PODRAN FER ÚS DEL SERVEI. Per fer-se socis cal
contactar directament amb l’AFA. afafredericmistral@gmail.com o els dijous
presencialment a partir de les 16:30h a la caseta de l’escola.

Per fer-te soci omple l’apartat alta soci, fes el pagament de la quota anual, i envia’ns el comprovant del pagament a afafredericmistral@gmail.com

Para hacerte socio rellena el apartado alta socio, realiza el pago de la cuota anual, y envianos el comprobante del pago a afafredericmistral@gmail.com